szombat, augusztus 18, 2012

Duplagolyós MPLétra és Traktorkerék

Már itthoni edzés. Délutánra még nem ért ide a kánikula, simán felfért a póló:
  1. Bemelegítés

  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Duplagolyós MP-létra: (5-5-5 létra)x(@36-@36), összesen 45 nyomás

  4. Traktorkerék fordítás: 50 fordítás 16 perc alatt

  5. Wrist Roller: 10x(150cm)x@36, csak kifelé, azaz a feszítőkkel tekerve

  6. Nyújtások (henger nincs)
A nyomások közé most nem raktam be a húzódzkodást, mert foglalt volt a húzódzkodó: mindkét függőágy és a hinták is nagyüzemben működtek :-)
Időt mértem, de aztán megszakadt a szép kis folyamatosság, mert a második létra végén beleléptem egy vadméhbe (mesztélláb mászkáltam a fűben). A reuma messzebb került egy szúrással.

A létrák után jött a húzásos és egyben a húzós rész: 50 forgatás a kerékkel. Most 16 perc alatt lettem kész, a kerékben lévő négy, majd 10 ft-os nagyságú póknak ez volt a szoboszlói kalandpark.

Edzés végére tekerés, majd jöhetett a fűnyírás, locsolás.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: